Jump to content

Otkrivenje 19:11-21


Faith

Recommended Posts

  • Spirit Junkie
Otkrivenje 19, 11-21
 
 I vidjeh nebo otvoreno, i gle, konj bijel, a onaj koji sjedi na njemu zove se Vjeran i Istinit, i u pravednosti on sudi i ratuje.
[12] Oči mu bijahu kao plamen ognjeni, a na glavi mu mnoge krune; i imaše napisano ime, koje ne zna nitko osim njega samoga.
[13] I bijaše ogrnut ogrtačem umočenim u krv, a ime mu je Riječ Božja.
[14] Za njim idu vojske koje bijahu u nebu, na bijelim konjima, odjevene u fini lan, bijel i čist.
[15] Iz usta mu izlazi oštar mač da njime potuče pogane; i vladat će on njima željeznom palicom. On gazi tijesak vina žestine i gnjeva Boga Svevladara.
[16] Na njegovu ogrtaču i na njegovu bedru napisano je ime: KRALJ KRALJEVA I GOSPODAR GOSPODARÂ.
[17] I vidjeh jednoga anđela kako stoji na suncu; i vikaše jakim glasom govoreći svim pticama koje lete posred neba: “Dođite i okupite se na večeru velikoga Boga
[18] da se najedete mesa kraljevâ, i mesa vojskovođa, i mesa moćnikâ, i mesa konjâ i onih koji sjede na njima, i mesa svih ljudi, i slobodnjaka i robova, i malih i velikih.”
[19] I vidjeh Zvijer i zemaljske kraljeve, i vojske njihove, okupljene da zarate protiv onoga koji sjedi na konju i protiv vojske njegove.
[20] I uhvaćen bî Zvijer i s njim Lažni prorok koji je činio čudesa u njegovoj nazočnosti, kojima je zavodio one koji su primili žig Zvijeri i one koji se klanjahu njegovoj slici. Oboje bijahu živi bačeni u ognjeno jezero što gori sumporom.
[21] A ostali bijahu pobijeni mačem onoga koji sjedi na konju, mačem koji izlazi iz njegovih usta; i nasitiše se sve ptice mesa njihova.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, καιnos said:
Otkrivenje 19, 11-21
 
 I vidjeh nebo otvoreno, i gle, konj bijel, a onaj koji sjedi na njemu zove se Vjeran i Istinit, i u pravednosti on sudi i ratuje.
[12] Oči mu bijahu kao plamen ognjeni, a na glavi mu mnoge krune; i imaše napisano ime, koje ne zna nitko osim njega samoga.
[13] I bijaše ogrnut ogrtačem umočenim u krv, a ime mu je Riječ Božja.
[14] Za njim idu vojske koje bijahu u nebu, na bijelim konjima, odjevene u fini lan, bijel i čist.
[15] Iz usta mu izlazi oštar mač da njime potuče pogane; i vladat će on njima željeznom palicom. On gazi tijesak vina žestine i gnjeva Boga Svevladara.
[16] Na njegovu ogrtaču i na njegovu bedru napisano je ime: KRALJ KRALJEVA I GOSPODAR GOSPODARÂ.
[17] I vidjeh jednoga anđela kako stoji na suncu; i vikaše jakim glasom govoreći svim pticama koje lete posred neba: “Dođite i okupite se na večeru velikoga Boga
[18] da se najedete mesa kraljevâ, i mesa vojskovođa, i mesa moćnikâ, i mesa konjâ i onih koji sjede na njima, i mesa svih ljudi, i slobodnjaka i robova, i malih i velikih.”
[19] I vidjeh Zvijer i zemaljske kraljeve, i vojske njihove, okupljene da zarate protiv onoga koji sjedi na konju i protiv vojske njegove.
[20] I uhvaćen bî Zvijer i s njim Lažni prorok koji je činio čudesa u njegovoj nazočnosti, kojima je zavodio one koji su primili žig Zvijeri i one koji se klanjahu njegovoj slici. Oboje bijahu živi bačeni u ognjeno jezero što gori sumporom.
[21] A ostali bijahu pobijeni mačem onoga koji sjedi na konju, mačem koji izlazi iz njegovih usta; i nasitiše se sve ptice mesa njihova.

Šta možemo zaključiti iz stihova 11-13 ? 

Link to comment
Share on other sites

  • Spirit Junkie
57 minutes ago, καιnos said:
Oči mu bijahu kao plamen ognjeni, a na glavi mu mnoge krune; i imaše napisano ime, koje ne zna nitko osim njega samoga.
[13] I bijaše ogrnut ogrtačem umočenim u krv, a ime mu je Riječ Božja.

Postavlja se pitanje, zašto je ogrtač umočen u krv - ogrtač i haljina u Bibliji uvijek predstavlja Kristovu pravednost, a ovo da je nazvan Riječ Božja još lakše objašnjava ko je to biće. Odgovor jednostavno - Isus Krist.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, καιnos said:

Postavlja se pitanje, zašto je ogrtač umočen u krv - ogrtač i haljina u Bibliji uvijek predstavlja Kristovu pravednost, a ovo da je nazvan Riječ Božja još lakše objašnjava ko je to biće. Odgvoro jednostavno - Isus Krist.

U 12. Puni kruna sa mnogim imenima  i jedni koje nitko ne zna do NJEGA SAMOGA ! 

AKO NITKO NE ZNA DO NJEGA SAMOGA , A GOVORI SE O ISUSU  , NE DOLAZIMO LI DO ZAKLJUČKA DA JE ON PRAVI BOG ? 

JER DOK JE BIO NA ZEMLJI GOVORIO JE NITI NE ZNA DO OCA ? 

A SADA KAŽE DO NJEGA SAMOGA  ? ! 

Link to comment
Share on other sites

  • Spirit Junkie
41 minutes ago, καιnos said:

a na glavi mu mnoge krune; i imaše napisano ime, koje ne zna nitko osim njega samoga.

Tu veli da mu je napisano neko ime koje niko ne zna do njega samoga. Možda je to neko novo ime, samo on zna koje je.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, καιnos said:

Pa Isus jest Bog, Isus jest kralj - ja ne tu vidim problem.

Ako može u budućnosti Faith, da se piše malim slovima, jer drugi forumaši to okarakteriziraju kao vikanje. 

Nije problem.  Mogu pisati malim slovima .  Samo sam slučajno  ono  ističem  na velika slova.,.pa ostalo na velikima . Paziti ću . 

 

Problem.je u time što  mnogi odudiju  takav stav  i ne mogu prihvatiti da Isus   je Onaj koji je . I onda  me šalju u Pakao koji doslovno ne postoji kao mjesto vječnih muka ,.nego pakao znači grob . A jezero ognjeni i skrgut zuba isto tako tako nije mjesto vječnih muka , već dok je vijek trajanja .  Kao bilo šta, što se baca u vatru ili oganj gori dok ne izgori. A prispodoba o ubogom Lazaru i bogatašu je  priča. Mrtvi ne znaju ništa.. Radi toga tražim  da mogu narodu  objasniti  da vide, ako im Bog nije zatvorio oči da ne vide što gledaju i da ne čuju što slušaju . 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, καιnos said:

Tu veli da mu je napisano neko ime koje niko ne zna do njega samoga. Možda je to neko novo ime, samo on zna koje je.

Doista nitko ne zna pravo ime Boga, dok ga sam ne objavi  na drugom dolasku onima koji će u Raj .  Znamo mnogo imena , ali nam nije još samo pravo,.a tiče znati i i koji budu u vječnom životu  , pretpostavljam. 

Link to comment
Share on other sites

  • Spirit Junkie
1 minute ago, Faith said:

Doista nitko ne zna pravo ime Boga, dok ga sam ne objavi  na drugom dolasku onima koji će u Raj .  Znamo mnogo imena , ali nam nije još samo pravo,.a tiče znati i i koji budu u vječnom životu  , pretpostavljam. 

Sigurno će otkriti ime spašenima. Možda je to ime ekstra naglašeno i možda se tiče njegova dolaska, suda za grešnike, rata protvi moćnika i njegovih mrzitelja. 

Link to comment
Share on other sites

.

OTKRIVENJE 19,13 –

RIJEČ BOŽJA       

=======

OTKRIVENJE 19,13        

ogrnut je ogrtačem krvlju natopljenim;

IME MU: RIJEČ BOŽJA.
-------------
Jasno rečeno - Riječ - ČIJA? - BOŽJA!
RIJEČ je OD Boga Oca YHVH
jer je RIJEČ – sastavni DIO Boga YHVH

Znači – NIJE mu ime – RIJEČ!
Znači – SIN G Yehoshua NIJE = RIJEČ!
…………
1. IVANOVA 5,7  

Jer su trojica, što svjedoče u nebu:

"Otac, RIJEČ I duh sveti;

i ova su trojica jedno,
------------
Bog Jedini Jahve je = Otac + RIJEČ + SD
-------------
OTKRIVENJE 19,13        

ogrnut je ogrtačem krvlju natopljenim;

ime mu: Riječ Božja.
-------------
Stih se odnosi na Gospodina Yehoshuu.
ALI - Yehoshua NIJE Riječ

Yehoshua ima IME – RIJEČ BOŽJA –
ČIJA je RIJEČ?
OD BOGA OCA JAHVE

SIN G Yehoshua NEMA IME – RIJEČ!
------------
Osnovno - Riječ Božja - nije osobno ime

Masa SZ ljudi ima u svom Imenu
Ime Boga Oca – YHVH

Da li TO što imaju u svom imenu
Ime Boga
ZNAČI DA SU ZATO TI LJUDI = BOGOVI?
---------
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
======
Nema stiha
SIN Yehoshua JE RIJEČ
ili da TO sam SIN kaže
„JA SAM RIJEČ“
zato jer nema laži u Bibliji.
RIJEČ je sastavni dio Boga YHVH!
-------------
.
OTKRIVENJE 19,13        

ogrnut je ogrtačem krvlju natopljenim;

ime mu: Riječ Božja.
========
zašto je SIN tako nazvan?
ZATO jer SIN - NE govori svoje riječi
nego - SIN govori RIJEČI koje mu je
Bog Jedini Otac YHVH - NAREDIO da govori
................
IVAN 14,10  

Ne vjeruješ li da sam ja u Ocu i Otac u meni?

RIJEČI KOJE VAM GOVORIM,
OD SEBE NE GOVORIM:

Otac koji prebiva u meni čini djela svoja.

 

Ivan 17,8     

jer RIJEČI KOJE SI MI DAO njima predadoh i

oni ih primiše i uistinu spoznaše

da sam od tebe izišao

te povjerovaše da si me ti poslao.
 

IVAN 7,17    

Ako tko hoće vršiti volju njegovu,

prepoznat će da li je taj nauk od Boga

ILI JA SAM OD SEBE GOVORIM.

 

IVAN 8,38    

JA GOVORIM ŠTO VIDJEH KOD OCA,

a vi činite što čuste od svog oca.

 

IVAN 8,26

"Ta što da vam s početka opet zborim?

Mnogo toga imam o vama zboriti i suditi;

no onaj koji me posla istinit je,

I ŠTO SAM ČUO OD NJEGA,

TO JA ZBORIM SVIJETU."

 

Ivan 12,49   

Jer nisam ja ZBORIO sam od sebe,

nego onaj koji me posla –

 OTAC –

ON MI DADE ZAPOVIJED ŠTO DA KAŽEM,

ŠTO DA ZBORIM.

 

Ivan 12,50   

I znam: zapovijed njegova jest život vječni.

Što ja dakle ZBORIM,

TAKO ZBORIM KAKO MI JE REKAO OTAC.

..............

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgvori na temu

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Posts

    • Postoji li zlo? Duhovni svet je svet uzroka a materijalni svet posledice. Tako da se duhovni verno ogleda u materijalnom pa možemo posmatrajući materijalni da shvatimo duhovni svet. Kada svetlost padne na neku crnu površinu, onda ta površina upije svetlost i sa tog mesta prema našem oku ne dolazi svetlost. Tada receptori u oku alarmiraju da tu nema svetlosti i naš um to tumači pa kaže; ovaj materijal je crn.   Kada svetlost padne na list , list upije plavu i žutu boju svetlosti crvena dođe u naše oko i receptori za crveno su zadovoljni, ali receptori za žutu i plavu reaguju i šalju signal umu da nema plave i žute boje. Naš um to tumači i kaže list je zelen.   Pogledajmo mrak: Nedostatak svetlosti mi vidimo kao crnilo. Vidimo mrak iako on ne postoji. U pitanju je samo nedostatak svetlosti. Mrak nastaje kada se naša polovina zemljine lopte okrene suprotno suncu. Tada se mi nađemo u senci gde nema svetla i vidimo mrak. Ali mrak je samo iluzija koja je nastala usled tumačenja našeg uma, mi ga vidimo kao crnuilo, ali on ne postoji već je u pitanju nedostatak svetlosti. E tako je i sa zlom; Zlo je nedostatak dobra, i takođe je interpretacija našega uma. Zamisli da sve što možeš da vidiš odbija svetlost i ništa ne upija; Tada bi sve što vidiš bilo belo, i belilo bi postalo tama jer od silnog belila ništa ne bi videli. Tako i kada nam neko učini nešto dobro, mi to i ne primećujemo, pa to je tako i trebalo, šta je tu nešto dobro? Ali ako to dobro uporedimo sa nečim što nam je učinjeno zlo, onda tek shvatamo vrednost dobra. Tako i Bog kao ljubav, kao milost, dobrota, ne može se spoznati ako nema neke tame koja bi omogućila da bude shvaćen. Kao kada bi napitom ponudio vodu, da li bi ti bio zahvalan ili bi rekao ne treba mi.   Ali ako žednome daš vode on će ti biti zahvalan. Bog je stvorio Adama savršenog, a onda ga deli stvorivši Evu. Dok je bio savršen Adam nije sgrešio, nego tek kada je postao nesavršen on greši. Vidimo da je promisao Božiji da se pojavi zlo, kako bi stvorenja naučila da cene dobro. Pa kada zlo ima tako plemenitu svrhu, da li je ono zlo ili dobro onima koji su njime naučeni? Tako će dobro opravdati zlo da ništa nije zlo samo po sebi; nego ako ko misli da je nešto zlo onda je njemu zlo.  
    • Rasuđivanje je način da se čovek rodi kao Božansko biće, i u ovom tekstu ćemo pokušati to da malo bolje osvetlimo. Da se vidi kolika je vrednost rasuđivanja i kakvo blago stičemo njime. Stihovi o Izraelskom caru Solomonu će biti odličan uvod u priču. Evo šta je Solomon zatražio od Boga: Daj dakle sluzi svojemu srce razumno da može suditi narodu tvojemu i raspoznavati dobro i zlo. Jer ko može suditi narodu tvojemu tako velikom? I bi milo Gospodu što Solomun to zaiska. I reče mu Bog: kad to išteš, a ne išteš duga života niti išteš blaga niti išteš duša neprijatelja svojih nego išteš razuma da umeš suditi; Evo učinih po tvojim rečima; evo ti dajem srce mudro i razumno da takoga kakav si ti ni pre tebe nije bilo niti će posle tebe nastati taki kakav si ti. A svrh toga dajem ti i što nisi iskao, i blago i slavu, da takoga kakav ćeš ti biti neće biti među carevima svega veka tvojega. I ako uzideš mojim putovima držeći uredbe moje i zapovijesti moje, kao što je išao David otac tvoj, produljiću dane tvoje. Knjiga o carevima 3.9-14 Vidimo da je za rasuđivnje potrebno razumno srce, i ne zaboravimo da je srce centar našeg uma, fokus naša pažnje, Misli koje preokupiraju našu pažnju one su nam u srcu. Pa Gospod kaže da tamo gde je naše blago tamo đe biti i naše srce. Naše misli će uvek biti tamo gde je naše blago: zato onaj ko se obogatio u zemaljskim stvarima ne može naslediti carstvo jer u njegovom srcu neće biti Bog nego će premišljati o svom blagu umesto da traži Boga. Sv. Pismo razlikuje dva razuma: razum koji je po Bogu i naš razum. Pa Osija kaže: I sada jednako greše i grade sebi lijući od srebra svojega po razumu svojemu likove, koji su svi delo umetničko, a oni govore za njih: ljudi koji prinose žrtve neka celuju teoce.Osija, glava 13 O Timotije! sačuvaj što ti je predano, kloni se poganih, praznih razgovora i prepiranja lažno nazvanoga razuma, 1. Timotiju, glava 6 Ja sam luđi od svakoga, i razuma čovječijega nema u mene. Price Solomunove, glava 30 A pogledajmo šta kaže pismo za razum koji je po Bogu: Sine moj, slušaj mudrost moju, k razumu mojemu prigni uho svoje, Price Solomunove, glava 5 Od čega čovek postaje razuman odgovor daje samo Pismo: Od zapovesti tvojih postadoh razuman; toga radi mrzim na svaki put lažni.Psalam 119. A Hristos kaže: Ko hoće njegovu volju tvoriti, razumeće je li ova nauka od Boga ili ja sam od sebe govorim.Jovan, glava 7. Šta nam to gospod kaže? Razuman se postaje tako što se čini ono što je Gospod govorio da treba činiti. Beseda na gori je dobar početak da znamo šta treba činiti da bi smo došli do razuma koji je po Bogu. Razum se ne stiče mudrovanjem, i sabiranjem mnogog znanja već činjenjem Božije volje. A sinovi će tvoji svi biti naučeni od Gospoda, i obilan mir imaće sinovi tvoji. Isaija, glava 54. U prorocima stoji napisano: i biće svi naučeni od Boga. Svaki koji čuje od oca i nauči, doći će k meni.Jovan, glava 6. Mi treba da budemo naučeni od Boga da bi smo imali razum i da bi mogli ispravno da rasuđujemo. A kako ćemo biti naučeni od Boga ako glasa njegova ne čujemo, ako nemamo Njegova otkrovenja? Zato Gospod kaže učenicima: Niti se zovite učitelji; jer je u vas jedan učitelj Hristos. Matej, glava 23. Znači onaj koji se uči od ljudi iz raznih knjiga vešto napisanih neće steći razum koji je od Boga nego đe steći razum koji je od ljudi. Jer ljudski razum dolazi od ljudskog uma a Božiji razum dolazi od Božijeg uma. A gde možemo nađi Božiji um? Sv. Pismo je Reč Božija, a Grčka reč Logos znači Reč, ali ima još jedno značenje, znači i UM. Pa sv. ap. Jovan kaže: U početku beše riječ, i riječ bješe u Boga, i Bog bješe riječ. Ona bješe u početku u Boga. Sve je kroz nju postalo, i bez nje ništa nije postalo što je postalo. U njoj beše život, i život beše vidjelo ljudima. I videlo se svetli u tami, i tama ga ne obuze. Po Jovanu 1. 1-5 Pa hajde da umesto da Logos prevedemo sa Reč, prevedemo kao Um. U početku beše Um, i um beše u Boga, i Bog beše um. On beše u početku u Boga. Sve je kroz njega postalo, i bez njega ništa nije postalo što je postalo. U njemu beše život, i život beše videlo ljudima. I videlo se svetli u tami, i tama ga ne obuze.   Na nebu se nalazi Raj , tamo je Carstvo nebesko, presto Božiji u nebeskom Jerusalimu,tamo je i Drvo Života, i izvor vode života. Tamo žive anđeli, duhovi dobra. A Pakao se nalazi u srcu zemlje,tamo je večna vatra i tamo žive demoni, duhovi zla. I kad se bukvalno rasuđuje: mi znamo da neba nema, da se posle atmosvere koja uzrokuje plavetnilo koje vidimo nalazi dubina svemira.a kad pogledamo ispod nas se nalazi zemljino jezgro i vrelina lave koja je ispod tankog sloja Zemljine kore. Ali Gospod Isus Hristos nam kaže da je Carstvo nebesko tu u nama,da je to svet naših misli, da se ono nalazi u našem umu. Da je Raj, deo našeg uma, da se tu u nama nalazi presto Božiji i da u našem umu žive anđeli, Pa ako je nebo tu u nama onda je i zemlja tu u nama, i pakao i anđeli Pakla su tu u nama, svet naših misli. A mi smo tamo gde se svojom pažnjom nalazimo, ako smo svojom pažnjom na nebu gledamo nebeske stvari a ako smo svojom pažnjom na zemnji gledamo zemaljske stvari, Misli kojima posvećujemo pažnju su anđeli ili demoni. Mi smo svojom pažnjom ili u raju ili u paklu. Zato je jako bitno da se naučimo rasuđivanju, da naučimo da prepoznajemo svoje misli, da bdimo nad njima i da svojom pažnjom što više budemo u raju nego u paklu. Zato bez solidnog poznavanja Biblije nema rasuđivanja: jer nemamo na osnovu čega da rasuđujemo. Bez sv. Pisma nemamo informaciju da mi u sebi imamo dva različita načina mišljenja i da nismo dužni da slušamo ono što nam naš intelekt savetuje. Jer u intelektu se ogleda naš zemaljski način mišljenja. On koji je nekada živeo na nebu i bio jedan od najsvetlijih anđela, Lucifer, zbog svog bezakonja prognan je na zemlju i postao je vladar zemlje,gospodar pakla. U Svetom Pismu mi Imamo Um Božiji, i on je mera po kojoj možemo da rasuđujemo da li je neko mišljenje dobro ili loše. Deset Božijih zapovesti su uputstvo šta ne treba raditi a Hristovo Jevađnjelje je uputstvo šta da radimo da bi smo stekli Carstvo nebesko u kome će nam služiti anđeli Božiji imesto da živimo na zemlji i služimo anđelima pakla. Zato sv.ap. Pavle kaže u korinćanima glava 6 Ne znate li da ćemo anđelima suditi, a kamoli stvarima ovoga svijeta?          
    • Slažem se da ne treba filozofirati, ali reči su nesavršen alat da opišu ideje, Osećanja, lepotu, Harmoniju, smisao.... Tako Biblija nikako ne može da bude jasna, već se kroz posmatranje tvorevine koja svedoči ono šta je u Bibliji napisano može doći do razumevanja rečenog u njoj.  Ali ljude ne zanimaju dokazi, Svako teži da brani svoju istinu pa makar ta istina bila i zabluda .  Čovek ne može imati dve istine, zato je istina samo jedna. I ta jedna istina postaje deo našega identiteta , našega ega i mi je onda ljubomorno čuvamo i branimo čak i kada su u pitanju zablude.  Zeto je se vera uzima u pravdu. Jer mogućnost da poverujemo u stvari koje se kose sa našom istinom je Vera. Sposobnost da uzmemo u obzir dokaze koji govore protiv naše istine i razmatramo ih nepristrasno je vera. Onaj ko gaji sumnju nikada neće uzeti u razmatranje neku novu istinu već će je odmah odbaciti. Ljudi se identifikuju da određenim crkvenim učenjima verujući autoritetima i onda je to njihov identitet njihov ego i ne žele da čuju da su prevareni. lakše je čoveka prevariti nego mu posle dokazati da je prevaren.  A crkve si uBibliji predstavljene kao žene, pa je crkva Božija predstavljena kao devojka u belom , nevesta Hristova.  A 144000 su devstvenici, oni koji se nisu opoganili sa ženama kaže Pismo. A to znači da su devstvenici oni koji svoj um nisu uprljali sa raznim crkvenim učenjima. Etovidiš kakosamo na primeru 144000 devstvenika reči mogu drugačije da se protumače i vidi istina. Tako Bibliju može razumeti samo onaj kome Bog otvori um da razume, a ne oni kojima ljudi prosvetljuju raznim filozofijama,
  • Topics

×
×
  • Create New...